preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grigor Vitez" Sveti Ivan Žabno

Login

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 9. 2012.

Ukupno: 158321
Ovaj mjesec: 328
Ovaj tjedan: 81
Poveznice

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Projekt o prehrani

     ​                                                                                                   

          

 

 

Pametan obrok za pametnu djecu

Dokumenti za prikaz
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Veseli zemljopis
Autor: Vesna Benković, 20. 12. 2021.

U 5.a razredu održana je dvosatna radionica čiji je cilj bio upoznati učenike sa likom i djelom Zvonimira Baloga, konkretno sa njegovom zbirkom pjesama „Veseli zemljopis“. Radionicu je osmislila školska knjižničarka Vesna Benković, a realizaciji je uvelike doprinijela nastavnica geografije Sanja Hmelina. (...)

  


Nakon uvodne motivacijske igra pogađanja čije rješenje je „Veseli zemljopis“, ukratko je  učenicima predstavljen Zvonimir Balog. Zatim je učenicima pokazan Handlettering i razni drugi  načini oblikovanja slova (slova „oblaci“, „oživljena“ slova, izrezana i istrgana slova).

Uslijedio je rad u parovima. Svaki par je imao zadatak pročitati po dvije pjesme iz zbirke „Veseli zemljopis“, napisati Veseli zemljopis u nekoj od tehnika, smisliti pantomimu, odnosno nacrtati neku životinju iz pjesme, te u internetskom izvoru preko tableta pronaći tri podatka o pojmu iz naslova pjesme (o čemu se radi?, gdje se nalazi?, po čemu je zanimljivo?).

Na plakat na kojem je nacrtana geografska karta RH, svaki par je nalijepio svoja tri podatka o mjestima na karti. Od crteža i raznih izrada naslova Veseli zemljopis napravili smo plakat.

Učenici čiji je zadatak bio smisliti pantomimu na životinje koje se pojavljuju u tekstu, pokazali su razredu svoju pantomimu, a ostali su pogađali o čemu se radi. 

Na kraju je razred podijeljen u dvije skupine. Svaka skupina je izabrala svog predstavnika čiji zadatak je što brže muhomlatom udariti na ispravnu sliku na podu.  Čitane su zagonetke, a rješenja su slike na podu. Ekipa koja je sakupila više slika sa poda je pobijedila. Pobjednička ekipa je za nagradu dobila čokoladu za cijelu ekipu.

Dva sata su prošla brzo, a učenici su rekli da je bilo zabavno.  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju