« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U Knjižnici Osnovne škole „Grigor Vitez“ Sveti Ivan Žabno, 9. prosinca 2011.g., Valentina Šikač provela je istraživanje „Oglašavanje usmjereno na djecu“ među učenicima 1. – 4. r. Podatke istraživanja koristit će za svoj diplomski rad iz kolegija Marketing na Ekonomskom fakultetu Rijeka.
Voditeljica je najprije pokazala reklamni videospot „Jana Junior“. Učenici su dobili anketu sa šest pitanja na koja su odgovarali. Pitanja su se odnosila na viđenu reklamu. Kad su riješili anketu, slasno su jeli burek sa sirom. Nakon jela mogli su birati vodu Janu Junior ili sok u čaši. Više ih je izabralo vodu. Slijedio je upitnik: 1. Jeste li uzeli vodu ili sok? i 2. Zašto? Većina ih je izabrala vodu zato što je smatra zdravijom. Valentina je primijetila da su oni ipak birali vodu zbog toga što je u boci, a sok u čaši. Bez obzira u čemu je voda, trebamo je piti svaki dan. Istraživanje je bilo poticajno, zanimljivo i nadamo se korisno našoj bivšoj učenici Valentini koja će uskoro diplomirati ekonomiju.
Jerko Barišić OŠ „Grigor Vitez“ Sveti Ivan Žabno