« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Čovjek je biće koje uči cijeli život. Nije se slučajno uvriježila u komunikaciji sintagma cjeloživotno učenje. Njega sustavno obrađuju i provode školski knjižničari u okviru informacijske pismenosti. Sat i radionicu o cjeloživotnom učenju održala je, 10. ožujka ove godine, u 8. c, Vesna Benković, školska knjižničarka, u Osnovnoj školi "Grigor Vitez" Sveti Ivan Žabno.
Na početku je, kroz kreativnu igru osocijacija, dovela učenike do pojma cjeloživotno učenje. Nakon toga, kroz prezentaciju, usvojili su pojmove: podatak, informacija, znanje i mudrost te na kraju cjeloživotno učenje koje unaprjeđuje znanja, vještine i kompetencije.
U drugom dijelu sata učenici su izrađivali u paru umne mape. Svaki je par dobio tekst iz jednoga predmeta: biologija, zemljopis, kemija i povijest. Pročitali su tekst s razumijevanjem. Na sredini papira kreirali su središnji pojam i od njega najmanje pet ključnih pojmova koji se granaju u detalje. Na kraju sata jedan je par predstavio svoju mapu. Umne mape nastale na ovom satu izložila je školska knjižničarka u holu škole.