2010-12-15 18:41:22

Igra se nastavlja i nakon prvih 100 godina

C i lj

 

  1. obrazovni – upoznati i produbiti spoznaju o književnom stvaralaštvu Grigora Viteza
  2. funkcionalni – razvijanje stvaralačkih sposobnosti učenika, poticanje mašte, zamišljanja i kreativnosti; razvijanje govornih / izražajnih sposobnosti
  3. odgojni – poticanje prijateljstva i snošljivosti  među ljudima, posebno među djecom, uvažavanje, suradnja, pomaganje drugoga i drugačijega

-          ljubav prema pjesničkoj riječi; poticanje interesa za književnost, čitanje i pisanje, razvijanje interesa osobito za poeziju

  

N a m j e n a

 

      Približiti učenicima cjelokupni književni opus Grigora Viteza

 

 

N o s i t e lj i    a k t i v n o s t i    i   nj i h o v a    o d g o v o r n o s t

 

Školski knjižničar koordinator projekta, osoba zadužena za osmišljavanje projekta i suradnju s članovima tima uključenih u projekt, vođenje i realizaciju i vrednovanje projekta; zamjenica koordinatora Ivančica Sudinec, voditeljica Dramske skupine viših razreda Ana Škrlec, učiteljice hrvatskoga jezika, informatičar škole, učiteljica likovne kulture Ivančica Podhraški, učiteljica Ljubica Šatvar, učiteljica Ivana Carević, Višnjica Radić i Nataša Oreč, Zoran Cvetković

Dramski program – Ana Škrlec

Kviz o Grigoru Vitezu – školski knjižničar , Ivančica Sudinec, učiteljice hrvatskoga jezika, Ivana Carević i informatičar škole

Digitalna slikovnica – školski knjižničar, Ljubica Šatvar, Nevenka Bajsić, Ivana Carević i Ivančica Podhraški

 

 

N a č i n   r e a l i z a c i j e

 

Metode i načini rada: razgovora, čitanja, pisanja, rad na računalu, sastanci, dogovori…

                                   za učenike: likovno izražavanje, dramsko i scensko stvaralaštvo…

Oblici rada: timski rad među djelatnicima, timski rad učenika i djelatnika, rad u skupinama

 

 

 

V r e m e n i k    a k t i v n o s t i

 

Rujan: dogovor i zaduženja za realizaciju projekta

Listopad: prikupljanje materijala, korištenje literature, interneta; učenici 5. a čitaju lektiru (Vitezove pjesme); čitanje lektire učenicima 1. r. (školski knjižničar i učiteljica Ljubica Šatvar), razgovor s učenicima 1. r. o doživljaju Vitezovih pjesama.

Studeni: Učenici 1. r. crtaju lik Antuntuna (Ljubica Šatvar), 5. b čita  Vitezove pjesme, Ivančica Podhraški s učenicima 5. a osmišljava na likovnom u različitim tehnikama naslovnicu ili neku pjesmu Grigora Viteza. Nada Rogožar iznosi sjećanja na rad u literarnoj grupi…       

Prosinac: 1. r. izvodi scenski Antuntuna (Ljubica Šatvar), izložba likovnih radova 1. i 5. a  (Lj. Šatvar i Ivančica Podhraški), 5. c čita Vitezove pjesme za lektiru

Siječanj: Dovršavanje projekta (priprema dramskog programa 1. i 7. d. r.  možda 5. r (Ana Škrlec, Ljubica Šatvar…). Prezentacija o Grigoru Vitezu kao osvrt na urađeno, izložba fotografija o dosadašnjim aktivnostima (pano i prezentacija) krajem 1. i početkom 2. mjeseca.

Veljača: završetak digitalne slikovnice, kviz o Vitezu – natjecanje između petih razreda, dramski program (cijeli tim)

Gosti: Olga Vitez-Babić, Željko Bakar, Branka Draganić još sudjeluju u tom dijelu naše kolegice Nada Rogožar i Snježana Besedić.

Pozvati gospodina Šrameka,  Tiohomira Plešea i Igora Kuzmića.

Informirati javnost preko novina: Križevači vjesnik, Podravski list, Radio Križevci i Radio Koprivnica

Ožujak i travanj: izrada biltena o projektu

Svibanj-izlet u Kosovac, Okučane i Novu Gradišku prilikom posjeta groba Grigora Viteza u Kosovcu-najistaknutiji pojedinci u projektu.

 

 

D e t a lj a n   t  r o š k o v n i k

 

Potrošni materijal: ljepilo, škare, hamer, papir za fotokopiranje, kostimografija i scenografija, CD, kazeta za kameru… 1.000,00 kn

Putovanje u Kosovac na Vitezov grob  2.500,00 kn

Ukupno   3.500,00 kn

 

N a č i n   v r e d n o v a nj a

 

-pokazano znanje u kvizu   

- prezentacije, fotografije, plakati, likovni uradci pokazuju da smo to uradili

- opisno praćenje i brojčano ocjenjivanje napredovanja učenika petih razreda u redovitoj nastavi hrvatskoga jezika

- izvještaji, osvrti na projekt-medijska popraćenost

 

Korištenje rezultata vrednovanja

 

poboljšanje pismenog i govornoga izraza te interes za čitanje književnih djela (posebno poezije) projekt nije samo za školu već je otvoren javnosti promoviranje škole, naših učenika i djelatnika te našega mjesta jačanje osjećaja zajedništva i ponosa što naša škola nosi ime velikog dječjeg pjesnika Grigora Viteza 

 

 

 

 

Jerko Barišić OŠ „Grigor Vitez“ Sveti Ivan Žabno 


Osnovna škola "Grigor Vitez" Sveti Ivan Žabno