Datum objave: 15. prosinca 2025.
Kategorija: Vijesti

Terenska nastava osmih razreda u Vukovaru

U okviru projekta „Posjet osmih razreda Vukovaru“ učenici osmih razreda sudjelovali su na terenskoj nastavi u Vukovaru, koja je održana od 12. do 13. prosinca 2025.

Cilj terenske nastave bio je upoznati učenike s novijom hrvatskom poviješću, osobito s događajima iz Domovinskog rata, te razvijati osjećaj poštovanja prema žrtvi Vukovara i njegovih branitelja. Program je proveden u organizaciji Memorijalnog centra Domovinskog rata Vukovar te je obuhvaćao stručno vođene posjete ključnim memorijalnim i povijesnim lokacijama.

Tijekom boravka u Vukovaru učenici su posjetili Memorijalni centar Domovinskog rata, Vukovarsku bolnicu, Spomen-dom Ovčara, masovnu grobnicu na Ovčari, Memorijalno groblje žrtava iz Domovinskog rata te Vodotoranj, simbol stradanja i otpora grada.

Osim memorijalnih lokaliteta, obišli su i Gradski muzej Vukovar te Muzej vučedolske kulture, gdje su se upoznali s bogatom poviješću i kulturnom baštinom ovoga područja. Posjetili su i crkvu sv. Filipa i Jakova, značajnu sakralnu građevinu i jedan od prepoznatljivih simbola grada Vukovara, koja je tijekom Domovinskog rata teško stradala, a danas svjedoči o obnovi i duhovnoj snazi grada.

U sklopu programa sudjelovali su na predavanjima prilagođenima njihovoj dobi kroz koja su stekli nova znanja te bolje razumjeli važnost očuvanja sjećanja, mira i zajedništva.

Ovakav oblik terenske nastave važan je jer učenicima omogućuje učenje na stvarnim lokalitetima od velike povijesne važnosti. Stečena znanja i doživljaji pomogli su im bolje razumjeti Domovinski rat, stradanje Vukovara te vrijednosti mira, slobode i domoljublja. Nataša Oreč, učiteljica povijesti

Pročitajte još

Stvaramo i zabavljamo se u knjižnici

Stvaramo i zabavljamo se u knjižnici

Tijekom ovog polugodišta knjižnica je bila puna učenika. Naime, mnogi učenici su svoje slobodno vrijeme (bilo da čekaju nastavu ili odlazak svojim kućama) provodili u knjižnici. I bili su vrlo aktivni. Neki su pisali domaću zadaću, neki igrali društvene igre (većinom...

Skip to content