preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grigor Vitez" Sveti Ivan Žabno

Login

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Višeosjetilno pričanje priča
Autor: Vesna Benković, 14. 2. 2024.

Učenici 1. razreda Matične škole obradili su lektirno djelo Crvenakapica, na malo drugačiji način: kroz dramatizaciju (učenje dijaloga), glumu uz kulise (scenografiju) i kostime.(...)

 


Cilj je bio da učenici, koristeći sva osjetila , dožive priču razvijajući sve sposobnosti : jezične, maštu, umnog mapiranja i planiranja, pamćenja, združene pažnje i razumijevanju značenja priče.

Senzorna stimulacija potiče razvoj senzorne integracije i na taj način potiče kognitivne sposobnosti i „pounutrenje priče“ što utječe na razvoj moralnih vrijednosti i lakšeg razumijevanja pouke priče.

Vrijedni glumci su motivirano vježbali tijekom druge polovice 1.mjeseca 2024. i premijernu izvedbu su imali 8.2.2024. pred svojim razredom i roditeljima. Učenici su kroz igru uživali su u svojoj dramatizaciji.

To je bila osnova za temu Aktiva razredne nastave- Višeosjetilno pričanje priča i prikaz benefita takvog načina obrade priča.

Nevzeta Zdunić,

Edukacijski rehabilitator





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju