« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Danas je u 4.c održana dvosatna radionica čiji cilj je bio bolje upoznavanje povijesti svog mjesta. (...)
Nakon što su pogledali prezentaciju u kojoj su mogli čuti po čemu je njihovo mjesto dobilo ime ili koliko su stare župna crkve i škola, učenici su naučeno provjerili putem kratkog kviza znanja.
Predstavljene su im stare dječje igre kao što su Štrkanje, Cipar-Nepar, Đoganje i Piljkanje, opisane u knjizi Antuna Tonija Šrameka „Stare igre“, a zatim su ih i sami zaigrali.
Na pitanje bi li radije igrali igrice na mobitelu ili ove igre, učenici su se odlučili za ove igre.
Neki učenici su se čak počeli dogovarati da će od sada igrati te igre na odmorima. Najviše su im se dopale igre pogađanja Cipar-Nepar i igra gađanja gumbima-Štrkanje.
Radionicu je osmislila i vodila knjižničarka Vesna Benković, uz pomoć i podršku učiteljice Tatjane Kopjar.
Vesna Benković, knjižničarka
Danas je u 4.c održana dvosatna radionica čiji cilj je bio bolje upoznavanje povijesti svog mjesta. (...)
Nakon što su pogledali prezentaciju u kojoj su mogli čuti po čemu je njihovo mjesto dobilo ime ili koliko su stare župna crkve i škola, učenici su naučeno provjerili putem kratkog kviza znanja.
Predstavljene su im stare dječje igre kao što su Štrkanje, Cipar-Nepar, Đoganje i Piljkanje, opisane u knjizi Antuna Tonija Šrameka „Stare igre“, a zatim su ih i sami zaigrali.
Na pitanje bi li radije igrali igrice na mobitelu ili ove igre, učenici su se odlučili za ove igre.
Neki učenici su se čak počeli dogovarati da će od sada igrati te igre na odmorima. Najviše su im se dopale igre pogađanja Cipar-Nepar i igra gađanja gumbima-Štrkanje.
Radionicu je osmislila i vodila knjižničarka Vesna Benković, uz pomoć i podršku učiteljice Tatjane Kopjar.
Vesna Benković, knjižničarka