« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učenici 1. razreda Matične škole obradili su lektirno djelo Crvenakapica, na malo drugačiji način: kroz dramatizaciju (učenje dijaloga), glumu uz kulise (scenografiju) i kostime.(...)
Cilj je bio da učenici, koristeći sva osjetila , dožive priču razvijajući sve sposobnosti : jezične, maštu, umnog mapiranja i planiranja, pamćenja, združene pažnje i razumijevanju značenja priče.
Senzorna stimulacija potiče razvoj senzorne integracije i na taj način potiče kognitivne sposobnosti i „pounutrenje priče“ što utječe na razvoj moralnih vrijednosti i lakšeg razumijevanja pouke priče.
Vrijedni glumci su motivirano vježbali tijekom druge polovice 1.mjeseca 2024. i premijernu izvedbu su imali 8.2.2024. pred svojim razredom i roditeljima. Učenici su kroz igru uživali su u svojoj dramatizaciji.
To je bila osnova za temu Aktiva razredne nastave- Višeosjetilno pričanje priča i prikaz benefita takvog načina obrade priča.
Nevzeta Zdunić,
Edukacijski rehabilitator