preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grigor Vitez" Sveti Ivan Žabno

Login

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 9. 2012.

Ukupno: 188207
Ovaj mjesec: 1126
Ovaj tjedan: 379
Danas: 37
Poveznice

 

Kalendar
« Lipanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Projekt o prehrani

     ​                                                                                                   

          

 

 

Pametan obrok za pametnu djecu

Dokumenti za prikaz
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Višeosjetilno pričanje priča
Autor: Vesna Benković, 14. 2. 2024.

Učenici 1. razreda Matične škole obradili su lektirno djelo Crvenakapica, na malo drugačiji način: kroz dramatizaciju (učenje dijaloga), glumu uz kulise (scenografiju) i kostime.(...)

 


Cilj je bio da učenici, koristeći sva osjetila , dožive priču razvijajući sve sposobnosti : jezične, maštu, umnog mapiranja i planiranja, pamćenja, združene pažnje i razumijevanju značenja priče.

Senzorna stimulacija potiče razvoj senzorne integracije i na taj način potiče kognitivne sposobnosti i „pounutrenje priče“ što utječe na razvoj moralnih vrijednosti i lakšeg razumijevanja pouke priče.

Vrijedni glumci su motivirano vježbali tijekom druge polovice 1.mjeseca 2024. i premijernu izvedbu su imali 8.2.2024. pred svojim razredom i roditeljima. Učenici su kroz igru uživali su u svojoj dramatizaciji.

To je bila osnova za temu Aktiva razredne nastave- Višeosjetilno pričanje priča i prikaz benefita takvog načina obrade priča.

Nevzeta Zdunić,

Edukacijski rehabilitator





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Višeosjetilno pričanje priča
Autor: Vesna Benković, 14. 2. 2024.

Učenici 1. razreda Matične škole obradili su lektirno djelo Crvenakapica, na malo drugačiji način: kroz dramatizaciju (učenje dijaloga), glumu uz kulise (scenografiju) i kostime.(...)

 


Cilj je bio da učenici, koristeći sva osjetila , dožive priču razvijajući sve sposobnosti : jezične, maštu, umnog mapiranja i planiranja, pamćenja, združene pažnje i razumijevanju značenja priče.

Senzorna stimulacija potiče razvoj senzorne integracije i na taj način potiče kognitivne sposobnosti i „pounutrenje priče“ što utječe na razvoj moralnih vrijednosti i lakšeg razumijevanja pouke priče.

Vrijedni glumci su motivirano vježbali tijekom druge polovice 1.mjeseca 2024. i premijernu izvedbu su imali 8.2.2024. pred svojim razredom i roditeljima. Učenici su kroz igru uživali su u svojoj dramatizaciji.

To je bila osnova za temu Aktiva razredne nastave- Višeosjetilno pričanje priča i prikaz benefita takvog načina obrade priča.

Nevzeta Zdunić,

Edukacijski rehabilitator





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju