preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Grigor Vitez" Sveti Ivan Žabno

Login

Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 9. 2012.

Ukupno: 158640
Ovaj mjesec: 63
Ovaj tjedan: 99
Danas: 7
Poveznice

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Projekt o prehrani

     ​                                                                                                   

          

 

 

Pametan obrok za pametnu djecu

Dokumenti za prikaz
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Svečana završnica Nacionalnog kviza za poticanje čitanja 2019.
Autor: Vesna Benković, 19. 11. 2019.

Ovogodišnja Svečana završnica Nacionalnog kviza za poticanje čitanja održana je u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu 14. studenog 2019.


Povodom mjeseca hrvatske knjige, čiji je ovogodišnji moto bio "Ritam odrastanja", učenici osnovnih škola su, da bi sudjelovali u online kvizu trebali pročitati knjige Ljeto na jezeru Čiču Jasminke Tihi-Stepanić, Drugačija Ivane Guljašević Kuman i Eva, mala žena Vlaste Golub.

Naši čitaći su bili Andrea Rajković i Valentina Markovinović, učenice 8.c i 8.a razreda, te Lana Rumenjak, učenica 7.a razreda. Animirala ih je školska knjižničarka Vesna Benković.

Za čitanje i sudjelovanje na kvizu na svečanosti je  izvučeno  dvanaest utješnih nagrada te jedna glavna – bežične slušalice Sony WH-XB700. Glavnu i utješne nagrade osigurao je Microline, dok se za prigodne glazbene darove pobrinuo Dancing bear. 

Nagrađene su iz košare sa imenima sudionika kviza izvlačile autorice ovogodišnjih knjiga.

Svečanost je svojim glazbenim izvedbama uveselio kvintet Simply Brass. Također su prisutni ovom prilikom mogli razgledati izložbu posvećenu 200. obljetnici rođenja Vatroslava Lisinskog.

 

Vesna Benković, školska knjižničarka





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju