« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
SAT | PRIJE PODNE | POSLIJE PODNE |
---|---|---|
0. | 7:15 - 8:00 | 12:25 - 13:10 |
1. | 8:oo - 8:45 | 13:15 - 14:00 |
2. | 8:50 - 9:35 | 14:05 - 14:50 |
9:35 - 9:50 (veliki odmor) | 14:50- 15:05 (veliki odmor) | |
3 | 9:50 - 10:35 | 15:05 - 15:50 |
4 | 10:40 - 11:25 | 15:55 - 16:40 |
5 | 11:30 - 12:15 | 16:45 - 17:30 |
6. | 12:20 - 13:05 | 17:35 - 18:20 |
Od rujna 2017. do ožujka 2018. u našoj školi provođen je projekt "Sveti Josip- zaštitnik Hrvatske". Početni ideju projekta dao je naš profesor Jerko Barišić. Ideju je kroz projekt osmislila školska knjižničarka Vesna Benković.
Cilj projekta bio je na razini škole obilježiti 330. obljetnicu od kada je Hrvatski sabor izabrao svetog Josipa za zaštitnika Domovine Hrvatske. Tijekom prvog polugodišta školske godine 2017./2018. učenici su, pod vodstvom učitelja, u pojedinim predmetima i izvannastavnim aktivnostima realizirali različite zadatke vezane uz temu projekta.
Geografska grupa, pod mentorstvom učiteljice Nade Rogožar, napravila je istraživanje o svetištima u Hrvatskoj posvećenim svetom Josipu. Učenici 8.razreda koji pohađaju dodatnu nastavu iz fizike, vođeni učiteljem fizike Ratkom Matićem, istražili su nešto više o najznačajnijim teorijama i dostignućima Josipa Ruđera Boškovića na području fizike.
Učenici 6. razreda uspješno su riješili računalni Kahoot kviz na temu svetog Josipa. Kviz je osmislio vjeroučitelj Mario Trninić, a u računalnu verziju ga je pretočila učiteljica informatike Danijela Biškup. Učenici koji pohađaju dodatnu nastavu njemačkog jezika, pod vodstvom učiteljice Sanjice Marković, izradili su plakat na njemačkom i hrvatskom jeziku o svetom Josipu. Izradu prekrasnih učeničkih radova koji prikazuju svetog Josipa animirala je učiteljica likovne kulture Ivančica Podhraški. Učenici 5.b razreda, animirani školskom knjižničarkom Vesnom Benković, izradili su straničnike nadahnute životom i likom svetog Josipa, koje su potom razmijenili s učenicima Osnovne škole "Vladimir Nazor" iz Duge Rese.
Članovi Dramske skupine pripremili su čak dva igrokaza. Prvi igrokaz nosi naziv “Sveti Josip", a autori su školska knjižničarka Vesna Benković i učitelj hrvatskog jezika Tomislav Hrebak, koji je ujedno i uvježbao skupinu. Učiteljica povijesti Nataša Oreč i učiteljica hrvatskog jezika Ivančica Sudinec zaslužne su za autorstvo drugog igrokaza "Važno je zvati se Josip". Školski zbor i tamburaši, pod vodstvom učiteljice glazbene kulture Višnjice Radić, uvježbali su i izveli pjesmu "Vodi nas Josipe".
Spomenuta pjesma, igrokazi i prikaz svega učinjenog, u sklopu projekta, izvedeni su na završnoj priredbi, održanoj 13. ožujka 2018. Za autorstvo konferanse i koordinaciju školske priredbe zaslužna je vjeroučiteljica Jelena Valentak.
Vesna Benković, školska knjižničarka